Op 23 meii jl. was het de beurt aan de jeugd! En deze keer werden de wedstrijden gespeel in het feel Fit Center (LACO) in Zierikzee.
Een geweldige dag, alle jongens en meisjes het heel goed gedaan, hun inzet was fantastisch. Spelers, coaches en publiek hebben genoten. Dank aan iedereen!
U8/U10 en U12